baby acer

min baby är back in the game. pratar självklart om min älskade dator. i säkert 2 månader har han varit död pga trasigt batteri. men idag är han back on track. när jag kom hem från stan förut låg nämligen ett litet paket i postlådan. och där i fann jag min nya sladd. och om inte det skulle vara fantastiskt nog, med låg också en hdmi-sladd. hädanefter kan vi alltså kolla på nedladdade filmer på tvn. helt suveränt!!


ja, var ju som sagt på en liten tur förut. var inne hos elin på proffice och gav henne blommor. självklart började jag nästan gråta. jag är så satans känslig. och satans mesig. men jaja, that´s me. sedan hamnade jag inne på bikbok och med mig fick jag ett par jeans från never denim. sedan bar det av ner till bystationen där jag mötte upp sandra för lite häng på classe. hittade det batteriet vi var ute efter så nu kan vi pumpa musik som aldrig förut. upp mot torgallmenningen. kollade in på retro, den nya butiken, men jag tycker att det påminner mycket om company som låg där innan. men lite nya märken hade dom iaf och rätt cool inredning. lite kalt/tomt... men coolt. vandrade vidare. hittade tre dvd-konserter; beyonce, michael jackson och timbuktu. fick också med mig en svart halvkort jacka/tröja. blev en fika på café italia. foccacia med kyckling. yummie. sen vimonopolet. vin, vin, vin och smirnoff.

nu sitter vi hemma. med varsin data i knät. lyssnar på musik från 90talet. längtar tills imorgonkväll. inflyttningsfest/vorsspeil. jag är så taggad!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Funken Styr Våra Steg!! den e riktigt fet!!!!!!

2009-03-15 @ 04:47:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0