"det är ju för fan lördag"

jag kan inte sluta skratta när jag och sandra kommer in på samtal angående våra senaste helgers bravader. vi får sitta och försöka puzzla ihop vad som skett under kvällarna/nätterna/mornarna. jag vet att det är alltifrån bra, men det är bara så kul!! bara småsaker som man kommer ihåg att man har gjort eller sagt. 
som nu, jag skulle testa om min nybrända skiva fungerade. stoppar in den i spelaren och trycker på play. då är volymen på MAX. det bara dunkade i hela jävla lägenheten. senast vi använde stereon var i lördags på efterfesten. stackars våra grannar! pinsamt är det också. helgen innan det var två utav grannarna nere och klaga på att vi livades för mycket. kanske att vi får ta och flytta över våra efterfester till rené och salo igen. okej, med förfester till 12, men inte efterfester till söndagsmornarna. vi får nog ta och lugna ner oss lite.

vi får väl se om vi lyckas med detta kommande lördag.
godnatt!


Kommentarer
Postat av: Tobbe

tönt emma !! varför gick du hem kl 12 typ!?!? all in idag va de ju !

2009-03-26 @ 03:45:52
Postat av: emma

hahah, så det blev all in för dig?

2009-03-26 @ 10:11:45
URL: http://heykiddo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0