första dagen på oasis

godmorgon, godmorgon.

om ca. en halv timme ska jag knalla bort till oasis. första dagen på mitt nya jobb. ska bli kul att träffa de andra tjejerna och lära mig allt.

lön har jag fått idag också, alltid lika trevligt. kan nog inte bli en bättre start på denna vecka.

för att gå igenom lördagskvällen lite snabbt; DIMMA!! den var helt enkelt galen och satans kul. var på efterfest men har inte en aning om vad klockan var när jag kom hem. vaknade iallafall kl. 4 på eftermiddagen igår och hade fruktansvärt ont i hela kroppen och huvudet ska vi inte tala om. det känns att man blir äldre. tror aldrig att jag varit så bakis. brukar endå kunna röra mig dagen efter men det där tog priset.

näe, nu ska jag fixa det sista och sen gå bort till jobbet.

Kommentarer
Postat av: Jössie

har du fått jobb på oasis, klädaffären :O ?

2009-03-09 @ 19:41:18
URL: http://josefineosterqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0