fredag it is.

yes, då var det fredag. igen. veckorna går så satans fort. jag är grymt sugen på att gå ut och dansa imorgon. vi får väl se om jag hittar någon att dra med mig.
igår var det helt underbart väder. jag och emil vandrade omkring på stan och satte oss sedan på en uteservering och drack cola och pratade. himmla trevlig dag. dessutom fick jag med mig en hel del hem. 1 par jeans, 1 par skinnbyxor, 1 vår jacka, 1 väska, 1 kofta, 1 klänning och 1 midjekort jacka/tröja. jag har ju endå fyllt år, så det tycker jag att jag var värd.
på kvällen kom ludde och carl över på middag. det blev fajitas. mycket gott!

13.20 ska jag på intervju hos oasis igen. ska bli riktigt kul. tycker det är hur trevligt som helst med intervjuer. it´s my thing!

var uppe 09.30 idag. har ikke varit uppe så tidigt på hur länge som helst. det är fan skönt att vara uppe tidigt. jag måste skärpa mig på den fronten.

och idag kommer eventuellt vår soffa och våra barstolar. skönt att slippa o sitta på golvet. jag hoppas att de har tid till att köra hit det eftersom vi inte har någon bil idag. ja, vi får se vad dom säger när de ringer.

såg att sandra nämnde i sin blogg att vi sett twiligt. jag har till och med hunnit sett den två gånger... och SATAN vilken bra film!! brukar ikke tycka om filmer med vampyrer och så vidare, men twiligt är gudomlig. edward är gudomlig. jaja, skitsamma. galet bra film iallafall!

ha det bra allesammans! 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Härligt med en massa shopping :)

Håller med dig, filmer med vampyrer är kasst, men hört mycket bra om den där, så borde ta mig tid att se den :)

Hoppas du får en underbar dag snutt,KRAMKRAM

2009-03-06 @ 13:06:29
URL: http://jolieee.blogg.se/
Postat av: Johanna

:)japp, ska in till erica snart och ha myskväll:)

Hur ser din helg ut då? hittat nån att ut o skaka rumpa med? Hur gick det med jobbet=)?



Puss

2009-03-06 @ 15:26:03
URL: http://jolieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0