friday, i'm in love!!

jag har haft en helt, helt, helt underbar dag!! bästa fredagen i hela mitt liv kanske. var iväg på intervjun, träffade upp sandra, gick omkring på stan och inhandlade lite saker. efter det beslöt vi oss för att vi var värda lite "afterwork öl" så vi slog oss ner på en uteservering med en varsin öl. hur gott som helst. sen fick jag ett samtal... och vet ni vad? jag fick jobbet!! jag är så satans glad!!!! tralalala!! tror inte att jag fattat det riktigt än, men jag gör väl det på måndag kl. 12.00 när upplärningen börjar. fan vad kul detta ska bli!!

nu sitter jag, sandra och tobias bänkade framför let's dance! har ätit varm smörgåstårta och nu är vi på chipsen. ingen pjåkig fredagskväll med andra ord. tobias är helt exalterad över hur duktiga alla är på att dansa. där har vi ett äkta let's dance-fan!

friday, i'm in love!

Kommentarer
Postat av: BättanBäst

FY FAN VA NAJS MED JOBB!!!

2009-03-09 @ 12:12:49
URL: http://dihfm.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0