godkväll

känner verkligen att det var länge sedan jag var uppe så tidigt som jag var i morse, jag är helt slut i huvudet och skulle garanterat slockna om jag kröp ner under täcket.

hade i allafall ett litet möte på klöverhuset, rundvandring och fixning utav adgangskort. tog ca. 1 timme. efter det kände jag inte alls för att gå hem så jag satte mig på dromedaren med en latte och dagens tidning. det är faktist underskattat att fika själv. det är fruktansvärt skönt och avkopplande. efter min hårda morgon tog jag mig hem för lite återhämntning. jag bjöd över tobbe och emil på mat och film. old school. fan, vad jag älskar den filmen. frank the tank är min idol: "ONCE IT HITS YOUR LIPS, IT'S SO GOOD!"

på fredag ska vi öppna butiken så imorgon och på torsdag är det uppackning utav alla kläder, accesoarer och skor + prismärkning. kommer nog ta ett x antal timmar, men det ska bli kul!


snart dags för kvällens höjdpunkt: paradise hotel.

god kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0