godkväll

sitter i sängen och nördar. skall straxt krypa ner under täcket. imorgon ska jag upp väääldigt tidigt. kl. 9.00 ska jag och sikke infinna oss i den nya oasis butiken på klöverhuset för en liten inspektion och genomgång utav ev. säkerhetsåtgärder. kul att se hur långt de kommit och hur det blir. jag är så otroligt lycklig och tacksam för att jag fick detta jobbet. och grymt kul att vara med från början i en ny butik. detta kommer bli galet bra!!

jag längtar redan lite till helgen, då är det konsert på nhh som gäller. madcon, madcon, madcon. jag tycker han är sjukt cool och sjukt bra så det kommer bli helt fantastiskt. tralala.


nu ska jag sova, pussipuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0