hej alla trogna läsare.

helgen, som för övrigt var helt jävla underbar, får jag berätta om vid ett annat tillfälle. bilder har jag att bjuda på med.. den som väntar på något gott... ;)

ja, här sitter jag i soffan, redo för jobb. sandra ligger inne och snarkar fortfarande. det var knappt tungt att ta sig upp i morse. skööönt. idag öpnnar jag, vilket är anledningen till att jag är uppe så förbannat tidigt. massa nya varor får vi in idag också, spännande, spännande.

börjar redan längta tills på lördag. då är det bursdagspartaj för rené, chriss och salo på studenten. jag jobbar inte heller, så det blir en hel uppladdningsdag med hög musik och iordningfixande.

mycket mer vettigt hade jag inte att säga.
på återseénde!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Emma. WTF! Så tidigt var du uppe ja, vetdu? Jag försov mej haha, så det blev panik å iväg till kontoret ;D se sen snuttis

2009-03-24 @ 12:13:40
URL: http://sandraeandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0