hej

första dagen gick fint. var bara där i ca. 3 timmar. det är mycket att lära men jag tror att det kommer sätta sig rätt fort och jag är övertygad om att detta kommer bli satans kul!!

jag känner mig inte helt återhämtad efter helgen ännu. det blev en aningen hårt måste jag ta och erkänna. det är en bild från efterfesten som har fastnat på min hjärnhinna; jag sittandes och halsar ur en vinflaska. jag brukar alltid ha koll på mig själv, minnas det mesta, dricka lagom mycket men den här lördagen verkar jag gått helt mot mina principer. men det är som vi säger här i bergen; det ska va lite!

näe, nu ska jag ta på mig lite varma kläder och sedan möta upp tobias för en liten promenix. se om han har några roliga detajer från helgen att berätta.

ha det bra! tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0