hey fat girl, i wanna make you smile!

sitter i vår älskade soffa och har precis ätit frukost. igår kom jag på att jag ska komma i form. sandra är med på noterna. vi planerar att börja springa. ser många hurtiga personer här i trakterna som är ute på morgon och kvällsrunder. det ser himmla härligt ut. jag har avundas dessa människor. nu ska jag bli en utav dom. först ska jag bli frisk men sedan är det blodigt allvar. jag åt knäckemackor till frukost, det är iallafall en start.

hey fat girl, i wanna make you smile!

nu jävlar!!


Kommentarer
Postat av: Johanna

kul, ska med börja ta mig i form, men svårt det där:D hehe, kul vare iaf när vi var ute på våra joggingturer :P

2009-03-13 @ 15:14:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0