censurerad dagbok

slutade kl. 16.00 idag. har varit en grymt rolig dag. de som jag träffat än så länge är så otroligt trevliga!! fick med mig en lila, tight partyklänning hem. kanske att det blir att ha den på lördag kväll. vem vet, vem vet. jag är så sjukt taggad på att festa. jag har brännt en skiva med 90-tals låtar. den går om och om här hemma. kalasbra!! imorgon är det fredag och jag är ledig. har tänkt mig ett besök på proffice och sedan får vi se vad som sker. måste ner till clas ohlson och se om de har ett speciellt batteri som jag behöver till stereofjärren. expert hade det ikke så de tipsade om classe. bäst för dom att de har det nu! tänkte kika in i en ny butik som öppnar imorgon. retro. diggar deras skyltfönster. vi får väl se vad de har att erbjuda.

igår var det vår här i bergen, tror ikke det var en droppe regn på hela dagen, vilket är mycket ovanligt. men idag öser det ner. märkligt hur vädret kan pendla så dant. 

jag skulle behöva städa, är saker överallt och i garderoben har vi mosat in kartongerna efter soffan och barstolarna så där in kan man inte gå. men kan inte påstå att jag har fruktansvärt mycket ork till det. det kanske kommer vart efter. 

kom på en till sak, jag måste hitta ett par sköna, snygga skor jag kan jobba i. nu glider jag omkring i mina nike-gympisar. har ingen lust att ha klackar, man får så satans ont i fötterna när man stått en hel dag. okej, om man är full (då man inte känner något. oftast) eller en shoppingrunda (fikapauser), men ikke att springa omkring och jobba i. får nog spana efter detta imorgon.

yes, där var ytterligare lite onödig fakta. när jag var yngre skrev jag dagbok. detta får vara min vuxna motsvarighet till det, men aningen mer censurerad. japp, så får det bli. ja, med bilder såklart. iallafall de gånger jag orkar styra med det.

nu ska jag röka.


Kommentarer
Postat av: Johanna

ja jag hoppas verkligen att du kommer hit :)Sugen som tusan att ösa med dig med :) hihi min min lya för den delen:P perfekt :D weeeei <3

2009-03-12 @ 20:26:20
URL: http://jolieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0