lördag lördag lördag.

jag är så sjukt taggade inför kvällen. det är galet! var på en tur förut för att ta en fika och när vi insåg att dromendaren var fullproppat kom vi på andra tankar.. förmiddagsöl i solen. så loge haven fick det bli. otroligt mysigt. sedan tog vi svängen förbi vinmonopolet och laddade upp med kvällens dricka. 8 startar "kalaset" på studenten. klockan 6 börjar förfesten här. elise och ev. remi kommer. sen får vi se om det är några andra som tittar förbi.

jag känner på mig att det kommer bli en sjukt lyckad kväll/natt/morgon, som alltid. haha.
 
partymusiken är redan igång, men dessvärre inte lika högt som förra helgen. måste nog börja tänka på våra grannar. i allafall lite.
tur för dom att det bara är lördag en gång i veckan.


snart dags för sandra och åka till sverige och hälsa på. kommer kännas jättekonstigt att vara ifrån varandra en hel vecka men det går nog fint får vi hoppas. jag får ju hela sängen för mig själv och slipper ligga och lyssna på när hon snarkar. det är ju iallafall positivt.

när sandra kommer tillbaka från sin lilla semester ska vi köpa träningskort. det ni!! det ska tydligen ligga något gym vid bystationen. är jättesugen på att komma igång och träna, så det ser jag fram emot. vi gav ju oss på ett litet halvhjärtat försök igårkväll vid halv tolv hugget. kvällspromenad som slutade upp med att vi jogga fram längst trottoaren. haha, det tog på krafterna ska jag ta och tala om. men men, det var ju iallafall en början.

nepp, nu är det dags att sätta igång och fixa lite.
have a nice day ;)


("I told you blue cow")


Kommentarer
Postat av: Tobias

Det va ju synd att inte du kunde komma till sverige. :S

2009-03-30 @ 00:32:33
Postat av: emma

jaa, jag vet tobias :( det får bli en annan gång så blir det party till max :)

2009-03-30 @ 11:23:15
URL: http://heykiddo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0