marknadsplan

gårdagen var över förväntningarna. efter jobbet gick jag och sikke till feliz där 2009 års marknadsplan presenterades. det var klöverhuset och det var xhibition. för er som inte bor i bergen så är det två köpcenter. i presentationen hade han klämt in en otroligt fin bild på mig, sikke och annika som de tog i fredags när vi öppnade. dricka i baren bjöds det på så där var vi framme. runt 22 var det dags för underhållning, en liten stand-up show. och satan vad kul det var. hade ont i mina käkar efteråt.
sedan var det dags att ta sig hem, sikke öpnnade i morse, så en all in-kväll har vi planerat vid ett annat tillfälle.
men kvällen var helt klart över förväntningarna, hade riktigt trevligt. dessutom är det superkul att hänga med sikke, vi kan prata om allt och vi har väldigt mycket gemensamt. det känns som att jag kännt henne mycket, mycket längre än ett par veckor som det egentligen är.

klockan 3 börjar jag idag. skönt, skönt, skönt. ska duscha och sedan fixa lite här hemma hade jag tänkt.

lördag är det snart igen också; BURSDAGSPARTAJ!!


Kommentarer
Postat av: Johanna

taaaack sötnos :):)

nemen vad är det jag ser;) inte dåligt av dig att pallra dig upp så dags:P hihihi, hur dags börjar du om dagarna?

pusssssssssssis

2009-03-27 @ 07:37:34
URL: http://jolieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0