tjenamors

då var det tisdag. sandra är iväg på kontoret och jag gick upp för ett litet tag sen. var nere på rema 1000 och shoppade lite frukost precis. det blir frallor med skinka och ost, oboy och juice. yummie! har fått lite halsont och är lite förkyld så tänkte ta en tur till apoteket och se om de har någon mirakelkur. skulle också vilja ner till proffice och prata med elin och tacka henne för all hjälp jag fått och berätta att jag fått jobb. vi får se om hon har någon lucka. annars har vi tänkt åka till nesttun och hämta vår soffa och våra barstolar, om det nu får plats i bilen. om ikke måste vi vänta tills på fredag då de har utkörning. håll tummarna för oss! vad mer? var ju ute på en tur med tobias igår, gick en bit bort längst bryggen och det var riktigt skönt, sen satte vi oss på fiket inne på xibition med en varsin läsk. som avslut mötte vi upp emil och tog en lyxig middag på mcdonalds.

igår var det premiär utav paradise hotel! egentligen sjukt patetiskt program, men that´s how i like it. satan så jäkla bra det är. fortsättningen är ikväll halv tio. spännande!!! höhö.

jag och sandra hade planer på att hälsa på vår älskade annis i london till helgen, men det blir ändrade planer då jag ska jobba på lördag. saknar verkligen anna så otroligt mycket. den som väntar på något gott väntar aldrig för länge.

nu tänkte jag röjja lite här hemma. ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vet du hur mycket jag saknar dig då min lilla plutt.



måste se till att hitta ett annat tillfälle,

måste se både dig o sandra snart



massa kärlek

2009-03-10 @ 18:08:00
URL: http://annagollas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0