tjugoett år

2:e mars innebär min födelsedag. hela 21 år är jag nu. kanske inte jättestor skilland mot 20, men det känns bra. 


förra veckan var jag på en jobbintervju för en klädbutik vid namn oasis. det gick kanon och om de gillade mig skulle de kalla in mig till en andra intervju och vet ni vad? ... imorse ringde dom och på fredag ska jag på en andra intervju!! tack gode gud!! himmla bra födelsedagspresent!! jag skulle dö av lycka om jag fick detta jobbet!

annars idag har jag hjälpt fredrik och basse att flyttstäda. ska dit imorgon igen och fixa det sista och så ska vi flytta hit en säng och ett element vi ska köpa utav dom.

när jag kom hem hade sandra dukat upp med kladdkaka och saft. paketöppning blev det också. fick ett par superfina skor och biljetter till madcon's konsert den 21:e mars. det ska bli så jäkla kul!! jag älskar dig sandra "bff" andersson.

på kvällen lagade vi mat. kycklinggryta och ris. kan ha varit det godaste jag ätit i hela mitt liv. nästan iallafall.

tack allihoppa som grattat mig idag!!




Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh vad kul med jobbet hoppas du får det gulletussa :)

2009-03-03 @ 09:27:44
URL: http://jolieee.blogg.se/
Postat av: Johanna

hihi aa känns bra, men blev inget ikea idag, blir trött när man anstränger sig.

Vad gör du för kul i bergen idag:)?

2009-03-04 @ 17:03:37
URL: http://jolieee.blogg.se/
Postat av: Johanna

hihi aa känns bra, men blev inget ikea idag, blir trött när man anstränger sig.

Vad gör du för kul i bergen idag:)?

2009-03-04 @ 17:03:50
URL: http://jolieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0