"the drunk gang"


partyt drog igång

redo för en fantastisk kväll

petter, hans käresta och rené var också redo

kine fick massage

tobias och robert aka mr. dj

kvällens värdar

kine hittade ett par brillor

remi håller tal för "the drunk gang"

flinka lyssnare

närbild

hej sandra och salo

morten och jag. fulla och glada.

puss puss puss

folk

jag var taggad till max


bilderna från efterfesten skippar jag, tror att det är bäst för alla haha.
det var en grym kväll med underbara människor.
tack!





Kommentarer
Postat av: anna

Det ser mycket trevligt ut. en dag ska ja fan komma och hälsa på er mina skitungar. saker er båda något enoooormt.



<3

2009-03-16 @ 21:11:02
URL: http://annagollas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0