??????

Du heter: Emma
Smeknamn: Typ Måsse. Väldigt charmerande.
Låt som när du är ledsen sörjer till? The Fray- How to save a life.
Beroende av: Cigaretter, lypsyl, pengar, shoppa, mina vänner.
Vem behöver du mest just nu: Skulle gärna vilja ge mamma och pappa en varsin kram, inte träffat dom på väldigt länge. 
Vad tror folk om dig? Jag hoppas att de tycker att jag är en snäll, glad och charmig tjej. Men vem vet?  
Stämmer det? Ja, väldigt ofta i allafall.
Vad får du oftast komplimanger för? Mitt hår tror jag allt.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Okej, håper du får det göy om du går dit da :) Vi snakkes!"

Var bor du? Bergen, Norge.
Trivs du där: Jag älskar det.
Sprit, cider, vin eller öl: Diggar det mesta förutom för starka saker.
Brukar du bli för full: På senaste tiden har jag haft en tendens till att bli det. Tror att det kan bero på de vilda efterfesterna. Annars är jag väldigt ansvarsfull när jag dricker.
Har du haft sex idag: Ikke.
Nästa mål i ditt liv: Jag har inte riktigt koll på det, trivs bra som jag har det nu.
Vem ringde du senast? Tobias.
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Att han hade köpt ett par chinos och vandra omkring i sentrum med Caty och Emil.
Brukar du komma i tid: Alltid. Hellre en halvtimma före än 5 minuter efter.
När mår du bra: Just nu mår jag fantastiskt. Jobbar med det jag vill, har underbara vänner och bor i en fantastisk stad.
Vad saknar du: Min familj saknar jag rätt ofta.
Hade du en bra kväll igår: Tog det bara lugnt.
Favorit dryck på morgonen: Kaffe latte.
Rakar du benen: Väldigt ofta då man inte behöver termobyxor på sig.
Är du blyg? Oftast inte.
Sysslar du med någon idrott: Nej.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja!
Har du spytt offentligt: Nej, inte vad jag kan minnas. Hatar att spy och har inte gjort det speciellt många gånger.
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Kissa, ha sex.
Är du nöjd med ditt liv: Jag är väldigt nöjd med mitt liv.
Är du bortskämd: ja, fast inte lika mycket nu längre.
Vad är det värsta du vet? Snåla människor, människor som är otrevliga utan anledning, att inte ha pengar. 
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Alldeles för mycket. Tror det är bättre att hålla det för mig själv.
Vad behöver du just nu? Kanske lite närhet... eller en powernap.
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Min pappa.  
Vad använder du för shampoo? Tigi, dumb blonde.
Vad är det finaste du fått? Finns massor.
En speciell dag du minns: Finns flera.
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Sandra.
Är det okej att gråta: Det är väldigt okej. 
När grät du senast: Förra veckan när Sikke berättade en hemsk sak.
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Antagligen köpa på tok för mycket kläder och skor.
Bär du glasögon eller linser: Ikke.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej, men jag tycker det är kul att shoppa. Det är liksom mer genomtänkta köp.
När går du upp ur sängen en helgmorgon: Beror på om jag jobbar, har planer, är bakis. Jobb/planer: runt 9.00-10.00. Bakis: 15.00-18.00.  
Har du piercing: Ja.
Vill du gifta dig: Jag tror det.
Är du bra på att laga mat: Jag kan vara den sämsta kocken i historien, men jag är inte säker. Nej, faktist så har jag förbättrat mig på sistonde.
Är du flygrädd: Nej, jag tycker det är mysigt att flyga.
Hur vig är du: Inte nått.
Vad dricker du helst när du är törstig: mjölk, oboy, saft, cola.
Vad äter du helst när du ser på film: Godis, sour cream med holiday dipp.
Har du tandläkarskräck: Nej, jag förstår inte riktigt varför nästan varenda människa har det. Det känns väldigt main stream.
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Lite både och, men jag skulle önska att jag var mycket, mycket mer morgonmänniska.
Har du någon gång gråtit dej till sömns: ja...
Röker du: Ja.
Hur ofta tränar/motionerar du: Så sällan som i aldrig. Men har tänkt att ta tag i det. Snart.
Senaste låt du hörde: The fray- Heartless. Jag älskar den så mycket.


ja, en väldigt onödig och inte speciellt intressant lista.


Kommentarer
Postat av: BättanBäst

Nämen!? har du hittat den hos mig?

2009-03-28 @ 12:56:37
URL: http://dihfm.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0