dan före dan

igår var jag helt slut när jag kom hem från butiken... idag är det tio gånger värre. jag har så satans ont i hela kroppen. började klockan 10.00 och slutade 23.00. med andra ord blev det inget vin. måste dessutom till butiken imorgon två timmar innan vi öppnar för att fixa undan och larma det sista.
jag tycker att det är riktigt kul, men det tar verkligen på krafterna. tror jag måste finna mig en massör.

lämnade in min klocka idag på lagning så nu är den fullt fungerande. suveränt! skulle också behöva lämna in ett par skor som måste klackas om men varje gång jag kliver utanför dörren så glömmer jag det. borde skriva en komma-ihåg-lapp och sätta på entré-dörren.

japp, nu vet ni det. rätt relevant och viktigt information som jag kände att ni säkerligen ville vara delaktiga i.

dags att hoppa in i duschen och sedan sova. längtar faktist till morgondagen!
hoppas att ni haft en fin dag.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Lycka till i butiken idag :):)

2009-03-20 @ 08:26:15
URL: http://jolieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0