sysselsättning

om vi säger såhär: jag är rastlös!!

tog en tur till apoteket.. i på tok för mycket kläder. tänkte att det var bra o pälsa på sig lite när man är lite halvsjuk. men när jag väl kom utanför dörren i jeans, uppdragna baouta sockar, uggs, stickad tröja, vinterjacka, vantar och den största och gosigaste halsduken i hela världen upptäckte jag mitt fel. vaaarmt. men va fan! bättre det än att gå och frysa. jag kände mig som en mischelin gubbe. tjock och gosig... ja, och varm! jag tog mig till apoteket och fick hjälp utav en trevlig tjej. det blidde några tabletter mot halsen och en näspray. perfekt!! här ska det knarkas!! jag vägrar helt totalt att bli sjuk! tog en sväng in på nova också. kunde inte riktigt låta bli och där hittade jag en supersöt klänning ifrån whyred. men just nu har jag inte direkt råd att lägga en massa pengar på kläder så den fick hänga kvar. elin fick jag ikke tag på så får se om jag kan kila förbi proffice imorgon.

nu sitter jag hemma igen, på den oskönaste madrassen i hela världen. våran tillfälliga soffa!! men det är sånt man får stå ut med.
pratade precis med fredrik, tänkte att han ville hitta på något med mig i kväll men han hade planer så det blev inget med det. jag får helt enkelt hitta ett nytt offer!! damdamda.

vet inte om ni läst sandras blogg om när jag trodde att jag tappat bort min jacka och väska inne på studenten i lördags? denna helgen kommer förfölja mig i all evighet. eller kanske inte. men jag tycker det är rätt kul att hörsa saker och komma på saker som man har gjort. vid detta tillfälle gick jag som sagt och leta efter min jacka och min väska ett x antal gånger och varje gång hittade jag det PÅ mig. man är inte alltid helt klar i huvudet när man fått i sig lite alkohol.

helt jävla onödig fakta... men; detta är iallafall resultatet utav några minuters sysselsättning! fint!

nu; JYSK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0