vilken dag!

kom hem för ca. 15 minuter sedan och jag är helt slut!! jag kommer verkligen somna gott ikväll känner jag. det har varit full rulle hela dagen, men det är det värt för det blir otroligt fint. längtar tills imorgon kl. 20.00 när allting är på plats och redo för öppningen på fredag. vi har planerat att ta ett glas vin efter allt slit imorgon för att fira att butiken då är klar. 

näe, nu ska jag försöka få tag på sandra och se om vi ska fixa någon god mat till paradise hotel, om hon ens kommer hem i tid annars får jag väl styra upp något själv och hur fantastiskt kul är inte det?

hoppas att ni haft en bra dag snyggingar! 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Kul med öppning på fredag :) och gott med ett glasvin :) hihi.

pussis

2009-03-18 @ 21:46:38
URL: http://jolieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0