hej hej hej

har precis duschat och ska snart göra mig redo för jobb. när jag låser dörrarna ikväll har jag helg ;) 
efter jobbet är det filmquiz som gäller. mycket möjligt att det blir en utgång på det hela, vi får la se. 

jag har haft en riktigt bra vecka. i måndags hade xhibition en så kallad "bransjekveld". de hade öppet 2 timmar efter stängning för alla oss i sentrum som själva jobbar i butik. så jag, annika och solveig strosa runt där ett tag. de hade en hel del tilbud och salg. eftersom jag shoppade massor i fredags så tog jag det liter lugnt på den delen, men köpte i allafall med en bodybutter från make up store, som luktar helt underbart. 

igår kom våren/sommaren tillbaka. det var superhärligt väder och det var brandkurs som stod på schemat. gick på det med annika och måste säga att det var över förväntningarna. teori 1 timma och praktiskt 1 timma. det var intressant och väldigt kul!

efter jobbet beslöt jag och sandra oss för att storhandla. de flesta som kommer hem till oss klagar på att vi har så lite saker hemma, så nu tänkte vi att det var dags att göra något åt det.
känns riktigt skönt att ha fyllt upp med en massa mat. vi får la se hur länge det räcker.
 
nepp, nu ska jag fixa och trixa lite. 
pusspuss   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0