redan torsdag?

jaha, då var det torsdag?!
-satan vad snabbt det går.

ska la straxt tussla iväg till jobbet, jobbar till 5 idag. sedan ska jag hänga med emil. han ska även låna vår tvättmaskin, deras har nämligen pajjat som allt annat i deras fantastiska lägenhet ;)
-that´s what friends are for.

är lite småhungrig så ska nog hoppa in på rema innan jag anländer på jobb.
-frulle, frulle, frulle.

var och hämtade två par skor igår som jag haft inlämnade hos skomakaren. de känns som nya ;) har tänkt inviga det ena paret idag.
-helt fantastiskt!


nog från mig.
nu ska jag kissa sedan är det rema och jobb som gäller.
hej hopp!!

Kommentarer
Postat av: sandra

tralalalaaaa fredag imorgon, tack för lunchen älskling ;)

2009-05-07 @ 14:49:58
URL: http://sandraeandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0