hej, hej, hallå.

lite seg på att skriva här, men som sandra skrev på sin blogg; "I´m alive!".

tro det eller ej, men sandra och jag har varit på en springtur runt nordnes. det ni, mina vänner ;)
it´s never too late. måste verkligen skärpa mig nu. i´m a chubby woman.



var egentligen inviterad till "smyg"-öppningen utav nya benetton/sisley butiken på klöverhuset ikväll, men sikke och jag kom fram till att det inte var så stor idé eftersom varken hon eller jag har några direkta pengar att shoppa för.
 istället har jag bara slappat med emil och christina. 

i lördags blev det förfest här. vi blev ett rätt stort gäng och det var satans kul. sedan gick vi ut och gjorde byn (som det så fint heter). jag, camilla och tonje intog dansgolvet på metro.
hade verkligen galet kul hela kvällen/natten. tror inte min kära vän sandra andersson håller med mig på den punkten. haha. oavsett vad så älskar jag dig pluttis, trots din tendens till att bli liiiite för full ibland ;) 

det går rykten om att det ska bli toppenväder kommande lördag. passar som handen i handsken eftersom vi har vår "sommarfest" med alla oasis butiker i bergen då. eller alla och alla. 3 st butiker är vi. jaja, i vilket fall så längtar jag massor!! 


imorgon avgörs det. kommer vara galet nervös och full av adrenalin som vanligt när det gäller sådana här saker.
 jag pratar såklart om champions league finalen.
tror det kommer bli en sjukt bra match.


dags att tänka på refrängen.
skepp & hoj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0