kändistätt i sentrum

senaste veckan har jag sett 3½ kändisar.
-norska kungen.
-olav i tangerudbakken (motsvarande i en annan del utav köping)
-einar nilsson från tvprogrammet tid for hjem.
-"robinson-robban"

inte illa.

först glider kungen förbi på strandgaten i en limousin, omringad utav poliser. väldigt häftigt tyckte jag. och så häromdagen vandrar jag och sandra förbi olav på gatan, bara sådär likson. cooool! efter kommer jag på att jag skulle tagit hans autograf. typiskt! jaja, life goes on.
och om inte detta skulle vara nog? våran målare/tapetserare på jobbet var inne hos oss i fredags för att tapetsera den sista väggen. då berättar annika att det inte är vilken målare som helst, utan självaste einar nilsson från tid for hjem.
ojojoj!!
och ja, sist men inte minst; en norsk robinson-robban look-a-like.

allt detta på en vecka!!

vi får se om kommande vecka kan toppa detta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0