02.10.09

ca. 2 veckor sedan jag skrev sist. dåligt, dåligt. men det har varit fullt upp i bergen-by. jag har haft det så galet kul på sista tiden. satan i gatan.


får la lägga in bilder när tiden finns till.

idag får jag träffa min älskade sambolicious igen och hur glad är jag för det? .......................sjuuuuuuuuuuuuuuuukt jäkla glad. yes man!

imorgon har ken födelsedagsfest på metro och det finns inte en chans i världen att jag skulle missa det. taggad till max redan. nära, kära, bekanta, dans, musik och god dricka. helt ok va?! :)
innan blir det ev. en trevlig middag.. god mat och dricka! perfekt start på lördagens äventyr.

nu ska jag göra mig redo för jobb.

hej hopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0