06.10.09

alldeles, alldeles straxt ska jag och sandra gosa ner oss i sängen. evelina gick precis hem till sitt. haft en mycket trevlig eftermiddag/kväll. efter jobbet bjöd evelina upp mig på mat (yummie, yummie), mätta och belåtna gick vi på jakt efter en ny mobil till mig. satans svårt och veta vad man ska satsa på. är sugen på en samsung jet eller den nya nokian med tangenbord. men den största frågan är abonnemang, vilket i så fall?! eller fortsätta med kontankort. livet är inte alltid lätt. tog sedan en fika på bocca där även sazza anslöt efter ett tag. en kaffe latte och massa tjejsnack senare gick vi hem hit och kollade på the ugly truth... ojojoj, vad den var bra. satans kul och mysig film. men som så många andra, väldigt förutsägbar. jaja. sen på något vänster hamnade vi på internetsidan match.com.. fråga mig inte varför, men en timme senare hade jag min egna profil. till min stora besvikelse är det helt värdelöst om man inte bli abonnent som kostar 170 kr/månad. vad i helvete liksom, ska man behöva betala för att hitta sin future husband?! vet inte helt om jag är med på de noterna. men deras slogan är ju svår att motstå; gör som 200 000 andra och finn din kärlek på match.com. jag får sova på saken.

och vet ni vad jag, Emma Johanna Månsson, ska göra imorgon?!... joo, ni, JAG SKA TRÄNA ;) satan i gatan!!! detta blir intressant. mitt mål är fast and firm. höhö. minska på rökningen ska jag också göra. kanske att detta blir min vändpunkt, vem vet! 

informerar er om hur det gick imorgon, om jag överlever vill säga :)

 

godnatt


Kommentarer
Postat av: anna

kör hårt stumpan, ja vet att du kan . KOM IGEN; KÖR PÅ, LITE TILL ! hih ja kan vara din personliga tränare

2009-10-07 @ 11:13:34
URL: http://annagollas.blogg.se/
Postat av: BättanBäst

Haha vadå betala för att hitta sin partner på en hemsida? Då kan man ju lika gärna köpa nån från ryssland, eller åka till thailand och ba hugga nån.

2009-10-09 @ 14:44:46
URL: http://dihfm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0