09.10.09

tjabba tjena hallå...

sitter här i soffan framför tvn och datan.. tacos har vi ätit ikväll. inte helt fel.

.............ja, jag överlevde träningen i tisdags.. otroligt men sant :) det var faktist satans skönt och kul att komma igång.
evelina och jag var även och inhandlade ett par likadana, väldigt läckra, träningsbyxor så nästa gång är de dessa som åker på mina, snart, vältränade ben :)

jag har i princip haft fullt upp hela veckan så det har inte blivit mycket slappande över huvud taget.. men ikväll kände jag att det var dags. dessutom är jag helt slut efter 9 och 1/2 timmes arbetsdag. det känns i bena att stå upp så länge. men man är ju en fighter, så jag klagar inte. jag älskar det jag gör så jag skulle kunna stå där i flera dagar om det skulle vara så.  

igår var det kvällsfika på bocca som gällde. 4 timmar bara rann iväg, helt plötsligt var klockan halv ett och en kaffe latte plus ett glas vin hade druckits upp. massa prat och skratt. det är la helt okej va :)


imorgon är det jobb, 12-18. det är jag och annika som styr skeppet och jag hoppas på helt otroligt mycket folk. oasis is the place to be :)





dessa är två nykomlingar i min garderob (självklart från oasis).
jacka 1749 NOK
 stickad tröjja 799 NOK (om jag minns rätt)


för er som bor i bergen och behöver en jacka/kåpa så har vi -25% på alla ytterplagg till och med imorgon. helt okej deal :)



puss puss och natti natti


Kommentarer
Postat av: anna

emmis ja sten digga din jacka . NICE one

2009-10-12 @ 20:01:29
URL: http://annagollas.blogg.se/
Postat av: Johanna

super fin jacka du köpt :) Hoppas allt är bra med dig :)

Pusspusspuss

2009-10-13 @ 16:12:45
URL: http://jolieee.blogg.se/
Postat av: Jill

Haha där fick du :) Du kan va snyggve !

Sjyst jacka ! ha d gött

2009-10-14 @ 13:53:30
URL: http://jillhedstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0