08.09.09 (ute ur garderoben)

tänkte passa på, nu när effektiviteten från min sida är på topp, att skriva ett godnattinlägg till mina älskade läsare.

tobbe och henka har varit på besök ikväll. det blev idol, digestive + philadelphiaost och glass + cocktailbär. satans gott. vi bestämde oss för att satsa på samma imorgon, men då blir det även fotbollstittande. självklart åker min snygga sverige-tröjja på. go sweden!

jag har precis duschat och ska snart hoppa in i min mysiga säng och lösa lite.... sudoku!!!
-MMM, ni hörde rätt. i'm a geek ;) det är nu dom senaste dagarna jag kommit underfund med att det är rätt... tillfredställande. och där, i'm out of the closet! det känns otroligt nördigt och jag känner mig inte helt bekväm i detta, speciellt inte när jag stod där i kassan på rema och skulle lägga upp mina varor och mitt i allt kommer en liten tidning med den stora texten "SUDOKU" på; jag kollade mig över axeln och såg en liten kö bildas bakom mig, räckte mig efter tidningen och vände den upp och ner i hopp om att ingen sett vad för slags tidning det var. jag kan inte tro att det är speciellt "attraktivt" med en 21-årig kvinna som löser sudoku. men vad vet lilla jag?

ja, då vet ni det i allafall. 



till dig sandra:
jag saknar dig! du ska få en bamsekram på fredag när du kommer hem.


godnatt, puss.


Kommentarer
Postat av: Sandra

emma, sudoko? Vad är detta? :D hehe Saknar dej med min gulleplutt!! ska bli spännande å komma hem å kolla möbleringen :D hihi Älskar dej din lilla räka!

2009-09-08 @ 23:53:11
URL: http://sandraeandersson.blogg.se/
Postat av: Johanna

spännande! jag själv löser korsord på jobbet:D haha.

-Hoppas du får en bra dag snutt, Pusspuss

2009-09-09 @ 08:26:52
URL: http://jolieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0