10.09.09

hallå lovers.

sitter och väntar på att en maskin tvätt ska bli klar. fantastiskt kul? joo, va! fantastiskt intressant? nej, överhuvud taget inte! varför jag berättar det för er vet jag inte.

ikväll var det idolträff hemma hos mig igen. jag, tobias, henka och evelina. där efter tog vi en promenad ut till verftet. det är så otroligt fint där, speciellt på kvällarna när man ser alla tända lampor på andra sidan vattnet. det fick mig även att längta tillbaka till sommaren då vi satt där i solen och bara hade det bra. tiden går snabbt och det känns som att hösten är här för att stanna. jag som hade hoppats på att få känna av lite sensommar, men det verkar inte som att det blir så mycket utav det.

längtar enormt mycket till imorgon. det är fredag, jobb till 4 och efter det ska jag träffa sandra. mycket bättre kan det inte bli mina kära vänner.

nu är tvättmaskinen klar!
natti, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0