13.09.09 (coco avant chanel)

ikväll har jag och annika varit och kollat på coco avant chanel... och herregud vad jag älskade den. den var helt, helt fantastisk.

väldigt bra avslut på helgen.

lördagen:
galet bra förfest med trevligt folk, djbord, neonlys och rökmaskin. vad mer kan man begära på en förfest? det blev en massa dans och aningen för mycket dricka. anländer på metro, minglar och dansar runt. klockan 1 (mmm, ni läste rätt) känner jag mig allt för ostadig på bena och tar det kloka beslutet att gå hem. det bara slog till helt plötsligt. hur jag tog mig hem hel har jag ingen aning om, men fullt levande och sjukt besviken på mig själv vaknade jag upp i morse. det hela blev inte bättre när christoffer och sandra sitter och berättar hur bra kvällen hade fortsatt med en massa dans. jag som aldrig brukar bli för full. grr, grr. men jag kommer tillbaka ännu starkare, mer erfaren och mindra full nästa gång ;)
utan den tidiga hemgången så hade jag satans kul iallafall.
det roliga är att man inte ser på mig om jag är full eller inte (okej, ibland på min ikke-raka gång), och innan jag gick träffade jag en vän och förklarade att jag var för full och att jag var tvungen att gå hem. senare hade sandra träffat honom och så hade han berättat att jag hade gått hem för att jag var för full utan att se för full ut. måste vara väldigt frustrerande men skenet kan bedra. det är ju iallafall skönt att jag inte ser ut som en fullständig idiot/fyllo även fast jag kanske känner så på insidan.

jaja, mindre dricka hädanefter. check!
som ni nog förstår så fann jag inte min future husband men jag är däremot med på ett par bilder med en mystisk man med luvtröja på christoffers kamera. hmm. att avgöra från bilderna är det inget husband-material.. så jakten fortsätter, med spänning.

imorgon kommer det upp inspelningar från den galna förfesten. missa inte ;)

det var allt för mig ikväll. natti, natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0