14.09.09

nu ska jag straxt krypa ner i min gosiga säng och läsa. läser en, än så länge, galet bra bok som heter "är det någon där?". jag älskar att läsa böcker, oh yes I do (intressesmurfarna antecknar).

imorgon får vi in nya varor i butiken, har bland annats spanat in ett par coola tights med nitar. hoppas de är lika fina i verkligheten som de ser ut på bild. jajajajajaj, vi får la se. spännande, spännande.


jag är hungrig, men har i princip ingen mat hemma så det finns ju inte så mycket att göra åt den saken. dags för en storhandling tror jag allt.


jaha, vad mer? sandra åkte iväg till skagerak i morse igen och kommer tillbaka på fredag. börjar bli van att hon är borta i veckorna, men visst alltid saknar jag min lilla pussgurka. det stora pluset är i allafall att jag kan breda ut mig hur mycket som helst i sängen utan att någon puffar på mig. vilken lyx, hörrni!


nejnejnej. nu väntar sängen.
godnatt och puss.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hoppas du får en bra dag sötnos :)

pusspusspuss

2009-09-15 @ 10:17:11
URL: http://jolieee.blogg.se/
Postat av: BättanBäst

Emma. Var är du i mitt liv din jävel? Jag har träffat en KILLE.

2009-09-30 @ 23:53:44
URL: http://dihfm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0