08.09.09

jag suger ju litegrann på det här med att uppdatera, men då och då poppar det upp ett såntdärnt fantastiskt intressant inlägg som man bara inte kan missa. det måste ju vara därför mina enorma läsarsiffror håller i sig. jo, man tackar.

vad sker i bergenby då? jo det ska jag ta och berätta..... den senaste tiden har det regnat en jävla massa. man kan ju tro att vattnet tar slut efter ett tag, men ikke. det bara regnar, regnar och regnar.
här är paraplyet ens bästa vän (förlåt sandra).

vi har lärt känna en himmla trevlig kille vid namn christoffer, han är från sveriges nordligare delar, närmare bestämmt luleå. han har precis flyttat hit ifrån oslo så jag och sandra erbjöd oss att ta hand om honom. vi har dragit med han på plankschteeek på naboen, party på metro, myskväll at kjellersmauet, vi fick honom till och med att hinna bli "något intresserad" i paradise hotel.

vad mer? vad mer? jobbat en hel del som vanligt. fått lön (vilket alltid är lika trevligt). ätit lte för onyttig mat.
dessutom har jag äntligen införskaffat mig ett par någorlunda vattentäta skor. väldigt, väldigt behövligt. hittade ett par tjusiga från DKNY, så jag bara slog till. jag är väldigt bra på att slå till ska ni veta. näe, ska jag vara ärlig så har jag varit extremt duktig på att hålla i mina pengar på sista tiden, så dessa skor var jag mer än värd. tack emma. varsegod!



hej hej hallå, everybody out there.


helt ok!


stökigt? mhm! jag, sandra, dennis och christoffer hade en såndärn härlig bakis-mys-kväll i söndags och kom på den ultimata idén att ta ut sängen i vardagsrummer och sen dess har den legat där. kaaaanske, dags att städa.

inte helt ok!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Grymt snygga pjuks du fått tag på :)

2009-09-08 @ 18:19:35
URL: http://jolieee.blogg.se/
Postat av: anna

damn, u r hot girl...

love

2009-09-08 @ 21:37:17
URL: http://annagollas.blogg.se/
Postat av: daniella

skorna va dösnygga!

2009-09-10 @ 12:54:23
URL: http://daniellagoretti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0